افزودن به علاقه مندی دانلود
  • تاریخ انتشار
    د 10 ژانویه 2022
  • آخرین آپدیت
    آگوست 11th, 2022
  • تعداد بازدید
    290 بازدید
  • نسخه
    6.3.2
  • نظرات
    بدون دیدگاه
  • دسته بندی
    بازی ویندوز

دانلود بازی FIFA 22 برای PC

اگر بخواهیم به سراغ فوتبال در بازی‌های ویدیویی برویم، از گذشته تا به امروز دو گزینه در دسترس ما بوده است. یا باید به سمت سری PES رفته و یا سری FIFA را انتخاب می‌کردیم. هرکدام از این دو عنوان، نقاط ضعف و قوت خود را دارند و هرسال هم شماره‌ای جدید از آن‌ها منتشر می‌شوند تا طرفداران، به‌روزترین تیم‌های فوتبالی را در دسترس داشته باشند. بازی فیفا 22 از استودیو EA Sports ورود این سری به نسل جدید بازی‌های ویدیویی است و نسبت به گذشته، حرف‌های زیادی برای ارائه درزمینهٔ فوتبال مجازی دارد.

استودیو EA Sporst در طراحی بازی FIFA 22 سنگ تمام گذاشته و تمامی جوانب آن را سنجیده است تا بهترین تجربه را در اختیار طرفداران این ورزش قرار دهد. از گذشته تا به امروز، نام FIFA در صنعت بازی‌های ویدیویی درخشان مانده و FIFA 22 نیز در تلاش است تا همان مسیر موفقیت را طی کند. چه عنوانی بهتر از فیفا 22 برای تجربه نسل جدید شبیه‌سازهای فوتبال در دسترس است؟ قطعاً برای پیدا کردن پاسخ این سؤال به مشکل بر خواهید خورد!

تجربه‌ای واقع‌گرایانه در بازی فیفا 22

از گذشته این بحث بین بازیکنان وجود داشت که FIFA بیشتر یک شبیه‌ساز فوتبال است که تجربه‌ای واقع‌گرایانه را در اختیار بازیکن قرار داده، درحالی‌که PES ساده‌تر بوده و بیشتر شبیه به یک بازی ویدیویی است. در بازی FIFA 22 به دلیل شکستن مرزهای محدودیت در نسل جدید عناوین ویدیویی و قدرت رایانه‌ها و کنسول‌های جدید، این واقع‌گرایی به‌حداعلا رسیده و تقریباً می‌توان گفت که نزدیک‌ترین شبیه‌ساز به فوتبال واقعی را در دستان خود خواهید داشت. تمامی انیمیشن‌های بازیکنان توسط تکنولوژی Motion Capture در بازی طراحی‌شده و بیش از 4000 انیمیشن جدید نیز نسبت به بازی قبلی اضافه‌شده است.

این موارد باعث شده تا بازیکنان در زمین کاملاً مشابه با انسان‌های عادی رفتار کنند و تفاوت چندانی میان یک مسابقه واقعی فوتبال که از تلویزیون تماشا می‌کنید و تجربه بازی FIFA 22 حس نشود. از طرفی گرافیک نسل جدیدی که در این بازی شاهد هستید، نفس را در سینه شما حبس خواهد کرد. نورپردازی‌ها، جزییات چهره بازیکنان، جزییاتی که در لباس‌ها و بافت‌ها پیاده‌سازی شده، چمن ورزشگاه و همچنین تماشاگرانی سه‌بعدی که محیط ورزشگاه را واقع‌گرایانه‌تر کرده‌اند، همگی تصاویری زیبا و واقع‌گرایانه در کنار یکدیگر پدیدی می‌آورند و نظیرش را در هیچ عنوان دیگری نخواهید یافت. علاوه بر این فیزیک توپ فوتبال و وزن آن به شکلی دقیق طراحی شده تا احساس واقعی ضربه زدن به آن را در کنار بازیکنان داشته باشید و لذت ببرید.

فیفا 22 و هوش مصنوعی فوق العاده

از طرفی دیگر هوش مصنوعی فیفا 22 دستخوش تغییرات جدی شده تا هر بازیکن با توجه به ویژگی‌های فردی خود تصمیم‌گیری کند، این یعنی در طول بازی، تصمیم‌گیری بازیکنان جداگانه بوده و همگی به‌طور هم‌زمان اجرایی می‌شوند. به‌جز این مورد، همان‌طور که در قبل اشاره شد، گرافیک بازی و جزییات ذکرشده، کاملاً آن را برای ورود به نسل جدید آماده کرده تا یکی از زیباترین و واقعی‌ترین فوتبال‌های مجازی را پیش چشمان شما به نمایش بکشد. بخش‌های زیادی در کنار بخش اصلی بازی وجود دارد، برای مثال بخش VOLTA که فوتبال خیابانی است و قسمت Career که در آن قابلیت ساخت یک باشگاه تازه و شخصی اضافه‌شده است.

تیم‌های لایسنس شده و تنوع آن‌ها

از دیگر ویژگی‌های بازی FIFA که برتری آن را نسبت به PES نشان می‌دهد، وجود تیم‌های واقعی و لایسنس شده با آخرین تغییرات و نقل انتقالات است که منجر به تجربه‌ای واقع‌گرایانه و لذت‌بخش از دنیای فوتبال، آن‌هم در پشت صفحه‌نمایش شما می‌شود. وجود لیگ‌های معروف در هر کشور، مسابقات در سطوح مختلف، تیم‌های لیگ برتر و دسته‌های یک و دو، تیم‌های ملی برای جام جهانی و… باعث می‌شوند هر مدل مسابقه‌ای را که دوست دارید در بازی فیفا 22 تجربه کنید. شاید بهترین ویژگی بازی FIFA وجود همین تیم‌های واقعی باشد، هرچند تعدادی از تیم‌ها لایسنس خود را به‌صورت اختصاصی در اختیار بازی PES قرار داده‌اند و در FIFA 22 نیز حضور ندارند.

به‌روزرسانی‌های دائمی و محتوای جدید

از دیگر نکات بازی FIFA 22 وجود به‌روزرسانی‌های دائمی منتشرشده توسط استودیو سازنده است. تا زمانی که بازی فیفا 22 آخرین نسخه منتشرشده باشد و شماره جدیدش معرفی نشود، تمامی تیم‌ها و نقل و انتقالات به‌صورت دائمی به‌روزرسانی می‌شوند. همچنین رویدادهای فصلی و چالش‌های هفتگی برای بازی در نظر گرفته می‌شود که دائم تغییر می‌کنند و لایه جدیدی از سرگرمی را به گیم پلی فیفا اضافه خواهند کرد. بدون شک این ویژگی‌های بازی FIFA 22 آن را به پادشاه نسل جدید شبیه‌سازهای فوتبال تبدیل می‌کند.

توجه: این بازی دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را خریداری کنید. این نسخه ها شامل CD Key خواهد بود و با قیمت های مختلف قابل خریداری است.

تغییرات نسخه 6.3.2

لباس های جدید

Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 10 – 64-Bit Processor: Intel i5-3550 @ 3.40GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon R9 270X Network: Broadband Internet connection Storage: 50 GB available space

بازی را نصب کنید

دانلود باکس

Download Center
  • آخرین آپدیت
    آگوست 11th, 2022

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!