افزودن به علاقه مندی دانلود

دانلود اینستاگرام اصلی Instagram 2023 آپدیت جدید اندروید

از آنجا که اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی در ایران است با لینک مستقیم نسخه جدید و نصب آن را بریتان فراهم کرده ایم. دانلود با لینک مستقیم می تواند کارتان را در نصب برنامه سریع و راحت نماید.

Instagram اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پرطرفدار اشتراک گذاری تصاویر می باشد که در سر تا سر جهان به محبوبیت خاصی رسیده است. روزانه هر مخاطبی که از گوشی هوشمند استفاده می کند ساعت ها وقت خود را در آن سرگرم می شود که در واقع لذت استفاده از برنامه بسیار بالاست. ما دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم ( ورن جدید و نسخه قدیمی ) را فراهم کرده ایم. امیدواریم این مطلب برایتان موثر و مفید باشد.

نصب راه اندازی برنامه می توانید دیگر دوستان یا آشنایان خود را دنبال کنید و برای تصاویر و اشتراک می گذارند مشاهده کنید. برای آن ها کامنت بگذارید که شما نیز می توانید تصاویر مختلف را به اشتراک بگذارید و لایک و کامنت جمع آوری نمایید.

 

 

 

در اینستاگرام پیج شخصی پیج هنری پیج کسب و کار و فروشگاهی یا هر پیجی که خلاف قوانین اینستاگرام نباشد را راه اندازی نمایید و برای پیشرفت آن فالور و کاربر جمع نمایید. می تواند در کسب و کار شما به شدت کمک کرده باشد البته تنها عکس و تصاویر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته نمی شود. شما می توانید علاوه بر تصاویر مختلف ویدیو نیز به اشتراک بگذارید.

شما قادر خواهید بود ویدیو را به دو صورت یک دقیقه و یا طولانی تری آی جی تی وی قرار دهید ولی به صورت عادی بیشتر از یک دقیقه نمی شود قرار داد. اگر دوستداشتید می توانید از نسخه اینستا پرو استفاده که از آن به عنوان نسخه مود شده یاد می شود.

 

امروز که امکانات اینستاگرام را با قابلیت‌های ابتدایی آن مقایسه می‌کنیم، تغییرات چشم‌گیری را در این فضای جذاب و دوست‌داشتنی می‌بینیم که بسیاری از آن‌ها تا چند سال قبل در این فضا وجود نداشتند. به عنوان مثال، در ابتدای امر اینستاگرام تنها امکان انتشار تصاویر به صورت مربعی شکل را می‌داد و در واقع شما مجبور بودید که تصاویر خود را پیش از انتشار برش داده و آن را در قالب یک مربع دقیق درآورید. این محدودیت در بروزرسانی تازه‌ای در سال 2015 برداشته شد. حتی امکانی مثل دایرکت مسیج (DM) که روزانه به طور معمول از آن استفاده می‌کنیم، تا چند سال اول در این شبکه وجود نداشت. حنی اگر به خاطر داشته باشید، شماری از اپلیکیشن‌های غیررسمی در آن زمان عرضه می‌شد که امکان ارسال و دریافت پیام در این فضا را به کاربران می‌داد. زمانی که شرکت فیسبوک به طور رسمی اینستاگرام را در تصاحب کرد، رفته رفته شاهد اضافه شدن امکاناتی بودیم که مدت‌ها کاربران در انتظار آن بودند. از آن زمان به بعد، بسیاری از محدودیت‌ها در این فضا حذف شده و امکانات مورد انتظار کاربران نیز به آن‌ اضافه شد. اضافه شدن امکان ارسال و دریافت پیام از طریق دایرکت مسیج، نیاز به استفاده از اپ‌های غیررسمی را به کلی از بین برد. حتی امکان به‌اشتراک‌گذاری ویدیوی 15 ثانیه‌ای و سپس 1 دقیقه‌ای، منجر به حذف کلی کاربرد شبکه اجتماعی واین (Vine) شد که در آن زمان توانسته بود محبوبیت نسبتا خوبی را به دست آورد. در ادامه، اضافه شدن قابلیت استوری (Story) به کاربران این امکان را داد که بتوانند لحظات روزمره زندگی کاری یا شخصی خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارند؛ به نحوی که اینگونه مطالب به طور خودکار طی 24 ساعت آینده از صفحه شخصی او حذف شوند.

نظر به اینکه طی چند سال اخیر، دسترسی به شبکه اینترنت برای کاربران در سراسر دنیا ساده و آسان شده، اینگونه فضاها نیز کاربرد ویژه‌ای در میان افراد پیدا کرده‌اند. برخلاف دیگر اپلیکیشن‌ها، اینستاگرام توانست خیلی زود به محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین کاربران فارسی زبان دست یابد. محبوبیت و استقبال از این شبکه به نحوی بود که در یک بازه زمانی کوتاه و سریع، شمار بسیاری از هنرمندان، خواننده‌ها و اشخاص مشهور به این صفحه پیوسته و طرفداران آن‌ها هم توانستند با دنبال کردن صفحه هنرمند محبوب خود، به شکل نزدیک‌تری فعالیت‌های آنان را دنبال کنند. بدین ترتیب حتی اینستاگرام توانست نوع تعامل هنرمند با مخاطب را نیز تغییر دهد و ارتباط دوستانه‌ و نزدیک‌تری را بین اقشار مختلف به وجود آورد. فرقی نمی‌کند که دارای چه علایقی در زندگی شخصی و یا حرفه‌ای خود هستید؛ زیرا که اینستاگرام متناسب با هر سلیقه‌ای محتوای جذاب و دوست‌داشتنی دارد. امروزه صفحات فارسی بسیار زیادی در این شبکه وجود دارند که عاشقان دنیای موسیقی، هنر، آشپزی، تئاتر، فوتبال و … را جذب خود می‌کند. شاید برای شما هم جذاب باشد که بتوانید صفحه شخصی فوتبالیست مورد علاقه خود در اینستاگرام را دنبال کنید و در صورت قهرمانی تیم محبوب‌تان، به عنوان اولین نفر تصویر سلفی به اشتراک گذاشته شده توسط بازیکنان تیم را لایک کنید.

 

 

برخی از قابلیت های Instagram :

  • رابط کاربری ساده و آسان
  • امکان ارسال پیام به کاربران مختلف
  • امکان ارسال عکس
  • ویرایش ویدئو، امکان ویرایش زنده با اتصال به اینترنت
  • امکان ارسال حداکثر 10 عکس و ویدئو در یک پست
  • امکان ارسال تعداد زیادی داستان (story) چندگانه
  • افکت های ویرایش عکس
  • انتشار پست ها و یافتن آنها توسط کاربران در بخش اکسپلورر
  • امنیت بالا با احراز هویت دو مرحله ای
  • امکان ارسال پست های مختلف برای دوستان
  • ماسک های زیبا و جذاب برای داستان ها
  • امکان وارد کردن موقعیت مکانی و موقعیت جغرافیایی
  • امکان نوشتن نظرات مستقیم برای استوری
  • نوشتن بیوگرافی کلی از خود در قسمت بیوگرافی
  • استفاده از هشتگ های مختلف جستجو برای تک تک کاربران
  • مشاهده پست های مرتبط با جستجوی هشتگ
  • امکان ارسال بیش از ۱ دقیقه فیلم با فرمت IGTV
  • امکان قفل کردن اکانت و گزینه حراز هویت دو مرحله ای

 

بررسی توسط آنتی ویروس

با خیال راحت از Instagram استفاده کنید. این فایل با استفاده از بیش از 70 آنتی ویروس مختلف توسط VirusTotal اسکن شده است و هیچ تهدیدی در آن شناسایی نشد. خیالتان بابت آن راحت باشد.

دانلود باکس

Download Center
  • آخرین آپدیت
    نوامبر 14th, 2023

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!