افزودن به علاقه مندی دانلود

دانلود ایکس (X) شبکه اجتماعی پرطرفدار (توییتر Twitter)

بعد از اینکه ایلان ماسک کارآفرین و میلیارد مشهور پلتفرم توییتر (Twitter) را خرید، شروع به تغییر و تحولاتی در این شبکه اجتماعی محبوب کرد. در نهایت نیز نام آن را به اپلیکیشن X تغییر داد و این حرف لاتین را جایگزین لوگوی مشهور پرنده توییتر کرد. شما عزیزان میتوانید آخرین نسخه توییتر یا برنامه ایکس را همواره از لینک دانلود انتهای همین صفحه دریافت کنید. اما قبل از آن بیایید کمی بیشتر درباره این پلتفرم بزرگ اجتماعی بدانیم.

توییتر یکی از مشهورترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی با بیش از 2 میلیارد کاربر در سراسر جهان است. هر آنچه در جهان اتفاق می افتد را از توییتر میتوانید مطلع شوید. از اخبار جهانی گرفته تا اخبار محلی، سرگرمی گرفته تا ورزش و بازی، سیاست گرفته تا داستانها یا استوری های سرگرم کننده. وقتی رویدادی در جهان اتفاق می افتد، ابتدا در توییتر منعکس میشود. دوستان خودتان را پیدا کنید یا افراد با نفوذ را دنبال کنید. هر صدایی در توییتر می تواند جهان را تحت تأثیر قرار دهد!

 

 

میلیون ها کاربر از سرتاسر جهان از توییتر استفاده می کنند ! چرا که حظور پررنگ انسان های محبوب از سرتاسر جهان باعث شده است تا محبوبیت آن بالاتر برود. شما نیز می توانید به عنوان یک کاربر در این برنامه هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال نمایید. علاوه بر این نیز قادر خواهید بود تا توئیت هایی را انجام دهید که می توانند دوستان و آشنایتان آن را مشاهده کننده و یا شما را دنبال نمایند. شما می توانید در زمینه های ورزشی ، سرگرمی ، تفریحی و دیگر موارد در این برنامه فعالیت داشته باشید و توییت های خود را با هشتگ مناسب ارسال کنید.

در واقع توییتر به عنوان شبکه اجتماعی محبوب در میان کاربران جهانی شناخته می شود که افراد از هر سن و هر مکانی با سلایق مختلف گردهم آمده اند و در یک محیط دوستانه با هم در تعامل هستند. اگر از علاقمندان اخبار سیاسی یا ورزشی یا اقتصادی یا هنری باشید به سادگی میتوانید افراد موفق در همان حوزه را یافته و آنها را دنبال کنید. صفحات فوتبالیست های مطرح را دنبال کرده و برایشان نظر بگذارید و اینفلوئنسرهای مطرح دنیا را یافته و با آنها در ارتباط باشید.

هشتگ ها در توییتر کار جستجو را ساده تر می کنند و از این طریق میتوانید موضوعات ترند شده را دنبال کرده و آنها را بازتوییت کنید و یا درباره موضوع ترند شده، توییت های جدید بزنید. در توییتر مانند اینستاگرام میتوان صفحات مورد علاقه خود را دنبال کرده و با ثبت کامنت و لایک برای توییت های مختلف، فعال باشید. همچنین پادکست های صوتی جذاب سایر کاربران را گوش کنید. در جدیدترین نسخه اپلیکیشن توییتر امکانات جالبی افزوده شده که از طریق آن میتوان نمایه دلخواهتان را ساخته و آنرا طبق سلیقه خود سفارشی سازی کنید و عکس پس زمینه گفتگو را عوض کنید و ازجلوه های بصری جدید استفاده کنید.

 

ویژگی های برنامه ی Twitter اندروید :

  • کشف دنیای ورزش، اخبار، سیاست، و سرگرمی مورد علاقه
  • تجربه رسانه های پویا، مانند عکس ها، فیلم ها و GIF ها
  • به اشتراک گذاری و یا پاسخ به توییت های دیگران
  • دنبال کردن موضوعات و هشتگ های پرطرفدار
  • کشف لحظات، داستان ها و رویدادهای مهم روز
  • جستجو در سرفصل های خبری و فیلم های دنیا
  • گپ خصوصی با دوستان و دنبال کنندگان
  • به اشتراک گذاشتن توییت ها و سایر رسانه ها
  • ایجاد یک مکالمه گروهی با هر کسی که دنبالش میگردد
  • تبادل مستقیم پیام ها با دنبال کننده های شما
  • جست و جو و مرور موضوعات مورد علاقه ی کاربر

بررسی توسط آنتی ویروس

با خیال راحت از X استفاده کنید. این فایل با استفاده از بیش از 70 آنتی ویروس مختلف توسط VirusTotal اسکن شده است و هیچ تهدیدی در آن شناسایی نشد. خیالتان بابت آن راحت باشد.

دانلود باکس

Download Center
  • آخرین آپدیت
    نوامبر 14th, 2023

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!