افزودن به علاقه مندی دانلود
  • تاریخ انتشار
    پ 11 ژانویه 2024
  • آخرین آپدیت
    ژانویه 11th, 2024
  • تعداد بازدید
    49 بازدید
  • نظرات
    بدون دیدگاه
  • دسته بندی
    بازی اندروید

دانلود بازی ماینکرافت جدید | بازی Minecraft ماینکرافت اندروید

Minecraft – ماینکرافت یک بازی معروف و محبوب و پر از ماجراجویی، کاوش و خلاقیت است. شما در دنیایی متشکل از بلوک‌ها  شبیه به لگو ها زندگی می کنید که می توانید هر طور که دوست دارید از منظر اول شخص خود بازی کنید. وقتی می گوییم “هرطور که دوست دارید”، واقعاً منظورمان همین است، زیرا می توانید بلوک هایی از هر ماده ای را جمع آوری کنید تا بعداً برای هر آنچه که مناسب می دانید استفاده کنید.

شما در ماینکرافت می توانید همه کارها را انجام دهید، از خرد کردن تکه های بزرگ سنگ برای ساخت خانه، خرد کردن درختان برای ساخت مبلمان برای قرار دادن در خانه، یا حتی کنار هم قرار دادن پروژه های پیچیده تر مانند چاه ها، مجسمه ها، ساختمان ها و غیره. تنها محدودیت شما خلاقیت شماست، و به محض اینکه شروع به ایجاد کنید، متوجه خواهید شد که گزینه های در اختیار شما بی نهایت هستند.

اما بدیهی است که ساخت چیز های مختلف تنها بخشی از ماینکرافت است. قسمت دیگر هنگام شب و موقع بیرون آمدن هیولاها از غارهای خود اتفاق می افتد و بازی تبدیل به یک عنوان ترسناک و تلاش برای بقا می شود. در این شرایط باید با عنکبوت های غول پیکر، اسکلت ها و خزنده های وحشتناک روبرو شوید. و وقت آن می رسد که از شمشیر یا تیر و کمان خود به خوبی استفاده کنید. برای زنده ماندن در دنیای ماینکرافت، به چیزی بیش از خانه خود با تخت، شمشیر و چند ابزار نیاز دارید. شما همچنین به غذا نیاز خواهید داشت، زیرا شخصیت شما گرسنه خواهد شد. شما باید دنیای خود را کاوش کنید، چیزهای زیادی برای پیدا کردن وجود دارد!

این بازی توسط استودیوی بازی ساز Mojang ساخته شده است و از زمان انتشار بازی تا به الان توانسته است راه خود را در قلب میلیون ها بازیکن باز کند. ما در موبو دی ال جدیدترین نسخه اصلی بهمراه نسخه مود بازی ماینکرافت را قرار دادیم که هم اکنون می توانید این عنوان محبوب را بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دانلود و در دستگاه اندروید خود نصب نمایید.

 

 

با Minecraft بازی خود را گسترش دهید و جدیدترین و خلاقانه ترین ایده های خود را در کاوش جهان پیاده کنید. نقشه ها ، پوسته ها و بسته های بافتی منحصر به فرد را از سازندگان مورد علاقه خود دریافت کنید. شما علاوه بر ساخت ساز قادر به دعوت افراد و هدیه وسایل هستید و حتی می توانید زمان روز را تغییر دهید ( شب و روز ). بسیاری از افزودنی ها وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید هیجان و جذابیت بازی را بالا ببرید.

ماینکرافت امکان بازی چند نفره را با حداکثر 4 دوست از طریق یک حساب رایگان Xbox Live می دهد که می توانید بصورت آنلاین بازی کنید. به سرورهای قدرتمند متصل شوید و چند نفره رایگان بپیوندید و با هزاران بازیکن دیگر از سرتاسر جهان خود را به چالش بکشید.

. دنیای غول پیکری را شاهد خواهید بود و از طریق نیاز به خلاقیت خواهید داشت. Minecraft یک بازی پیکسلی سه بعدی است که از طراحی بسیار با کیفیتی برخوردار است و توسط کمپانی Mojang موجنگ برای اندروید طراحی و توسعه یافته است.

آخرین نسخه از بازی ماینکرافت در مارکت گوگل پلی به صورت رایگان عرضه شده است. وبسایت موبو دی ال نیز در ادامه مطلب فایل نصبی اورجینال معمولی + نسخه مود شده را با لینک مستقیم قرار داده است. این بازی هک اکنون قابل دانلود از طریق یک ضربه ساده بر روی دکمه دانلود مستقیم می باشد

 

برخی از ویژگی های بازی ماینکرافت Minecraft :

  • امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان از سر تا سر جهان
  • دارای سه حالت مختلف و فوق العاده ( خلاقانه ، بقا و زنده ماندن و آخر الزمان )
  • طراحی گرافیک بی نظیر با کیفیت پیکسلی به سه بعدی
  • چالش برای گسترش جهان خود
  • انجام بازی نسبتا متفاوت در هر حالت
  • وجود سلاح ها و زره خانه در حالت زنده ماندن
  • استفاده از خلاقیت برای ساخت و سازها
  • امکان ساختن ساختمان های مختلف و قلعه ها

بررسی توسط آنتی ویروس

با خیال راحت از Mincraft استفاده کنید. این فایل با استفاده از بیش از 70 آنتی ویروس مختلف توسط VirusTotal اسکن شده است و هیچ تهدیدی در آن شناسایی نشد. خیالتان بابت آن راحت باشد.

دانلود باکس

Download Center
  • آخرین آپدیت
    ژانویه 11th, 2024

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!