افزودن به علاقه مندی دانلود
  • تاریخ انتشار
    پ 11 ژانویه 2024
  • آخرین آپدیت
    ژانویه 11th, 2024
  • تعداد بازدید
    42 بازدید
  • نظرات
    بدون دیدگاه
  • دسته بندی
    بازی اندروید

دانلود کالاف دیوتی موبایل | Call of Duty Mobile وارزون موبایل

Call of Duty: Mobile یکی دیگر از بازی های اکشن و پرطرفدار، بازی کال اف دیوتی موبایل (ندای وظیفه) است که توسط حرفه ای ترین تیم شرکت اکتیویژن طراحی شده است. اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت هستید، بازی کال آف دیوتی موبایل را دانلود و نصب کنید. گرافیک بازی بسیار خاص و حرفه ای است؛ به طوری که شما را غافل گیر می کند. بسیاری از افراد با آمدن بازی کال اف دیوتی و تجربه محیط جذاب و چالشی این بازی، دیگر به بازی های دیگر فکر نمی کنند؛ زیرا کال اف دیوتی، تمام چیزی که از بازی های موبایلی می خواهید را برای شما فراهم می کند.

در Call of Duty: Mobile شما می توانید با کمک پیشرفته ترین اسلحه ها، به جنگ با حریفان بروید و طعم یک جنگ مجازی و پرهیجان را به خوبی احساس کنید. یادتان باشد که مقابله با رقیبان در این بازی کار راحتی نیست و باید با تمام قوا برای پیروزی و از بین بردن دشمنان خود تلاش کنید. سیستم تیراندازی و اسلحه های بازی کال آف دیوتی بسیار دقیق است و به شما این حس را منتقل می کند که واقعا اسلحه در دست گرفته اید و قصد دارید شلیک کنید.

با کمک نقشه های موجود در بازی کال آف دیوتی، می توانید موقعیت های مناسب برای نبرد را تشخیص دهید و نیروهای خود را برای مبارزه متمرکز کنید. اگر به استراتژی های نبرد و استفاده از تجهیزات جنگی برای رقابت علاقه دارید، بازی کال آف دیوتی موبایل را از وب سایت موبو دی ال دانلود کنید و آن را در گوشی موبایلتان داشته باشید.

 

 

پاراگراف بالا توضیحات رسمی است که گوگل پلی کالاف دیوتی موبایل درخصوص این بازی ارائه نموده و در ادامه قصد برسی بیشتر آن را داریم! در بازی کالاف دیوتی موبایل همانند بازیهای آنلاین چند نفره این روزها مثل پابجی با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده ها ماموریت خاص را پشت سر می گذارید! نکته جالب اینجاست که همانطور که در توضیحات رسمی گوگل پلی نیز به آن شاراه شده است همه شخصیت ها، سلاح ها و دیگر ویژگی های نسخه های کالاف دیوتی ازجمله مدرن وارفر یا بلک اوپس به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان بیاورد. چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که قادرید از میان ان ها یکی را انتخاب کنید و برای ساعت ها در دنیای بی نظیر Call of Duty غرق شوید!

شاید بتوان گفت دانلود کالاف دیوتی موبایل به معنای ورود به یک «مگا بازی» است؛ و باید لقب بهترین بازی اکشن تفنگی و شوتر را به این بازی داد که البته فقط یک ادعا نیست. این بازی با سرعتی باور نکردنی به شهرت رسید و بخش مهمی از زندگی افرادی شد که آن را بازی می‌کنند؛ به طوری که فقط در اولین روز انتشار آن توسط کمپانی اکتیویژن (Activision) 35 میلیون بار دانلود شد و تا یک هفته بعد به 100 میلیون دانلود رسید!

 

امکانات برجسته بازی اکشن Call of Duty Mobile  برای اندروید:

– گرافیک بی‌نظیر اچ‌دی: با کیفیت گرافیکی مطابق نسخه‌های کنسولی.
– کنترل لمسی فوق‌العاده: کنترل‌های لمسی با امکان شخصی‌سازی توسط بازیکن.
– سیستم گفتار و نوشتار: امکان مکالمه صوتی و نوشتاری با دیگر بازیکنان.
– انواع حالت‌ها و نقشه‌های مختلف: شما می‌توانید در حالت‌ها و نقشه‌های متنوع شرکت کنید.
– شرکت در نبردهای آنلاین بتل رویال: مبارزه با کاربران از سراسر دنیا.
– شخصیت‌های منحصر به فرد: ده‌ها شخصیت جذاب برای تجربه بازی.
– تشکیل تیم دو یا چهار نفره: با دوستان خود در نبردهای واقعی شرکت کنید.
– ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: وصل شدن به شبکه‌های اجتماعی و اکتیویژن.
– فروشگاه با آیتم‌های فراوان: انتخاب از دنیای گسترده‌ای از آیتم‌ها.
– وسایل نقلیه متنوع: هواپیما، موتور، ماشین، تانک و…
– سلاح‌ها و تجهیزات جنگی متنوع: جمع‌آوری انواع سلاح‌ها و زره‌ها.
– بروزرسانی‌های دقیق و متنوع: اضافه شدن ویژگی‌های جدید به بازی.
– میلیون‌ها بازیکن از سراسر جهان: جمعیت زیادی از بازیکنان از جهان و حتی ایران.

بررسی توسط آنتی ویروس

با خیال راحت از Call of Duty Mobile استفاده کنید. این فایل با استفاده از بیش از 70 آنتی ویروس مختلف توسط VirusTotal اسکن شده است و هیچ تهدیدی در آن شناسایی نشد. خیالتان بابت آن راحت باشد.

دانلود باکس

Download Center
  • آخرین آپدیت
    ژانویه 11th, 2024

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!